Pages

Wednesday, February 1, 2012

Why Does Everyone Wears Red on Valentine's Day? {Porque Todos se Visten de Rojo el dia de San Valentin?}


So I am not a big fan Ok I am completely against wearing red on Valentine's day because, besides blending with all the decorations and possibly matching everyone else in the room... well, I think its a little bit too cheesy ...for me. Don't hate me!! I know we all do it (even me!) But against all my ideas about red and valentine's there seems to be... after all! ..a good reason to wear red on Valentine's day. According to studies by the university of Rochester the color red enhances men's attraction to women, it makes them feel more amorous and hear this! ... it could actually make your guy spend more money on your date. Ha!! I didn't see that one coming..that explains a lot!! Ha! Now you know what color I will be wearing on Valentine's!

{No soy una gran fanatica de vestir de rojo en el dia de San Valentin. Entre muchas otras de "mis razones" aparte de camuflagiarte con la decoracion y coinsidir con todas las personas en la misma habitacion, usualmente encuentro el vestir de rojo en este dia un poco ....hmmm.... cursi digamos. No me odien!! yo se que todos a un punto lo hemos hecho. Sinembargo y encontra de todo lo que yo pensaba hay una muy buena razon por la cual vestirse de rojo en el dia de los enamorados, pues segun estudios por la universidad de Rochester, se ha encontrado que los hombres encuentran mas atractivas a las mujeres vestidas de rojo, tambien son mas amorosos y escuchen bien!...estan dispuestos a gastar mas dinero en una cita con ella! No se esperaban esa verdad? ...Eso lo explica todo... jajajaja... bueno ya saben de que color me vestire este 14 de Febrero..Yep!


Oh and guys the same goes for you... 
Oh y chicos lo mismo va para ustedes...


Que dicen?




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...