Pages

Tuesday, November 15, 2011

And She is Totally Right! {Ella Tiene la Razon!}




Anyone else exited about Breaking Dawn
Last time I checked (about 9 pm yesterday) we are still looking for tickets,
and by we I mean a group of friends who luckily for me have read the books!
..because I ask a lot of questions... like imprinting?
WHAT!
(Still sounds gross to me...but something tells me that I wouldn't mind it ...ha!) 

Anyways still Tuesday and lots to be done around here, have a good one today!


Alguien mas emocionado por la pelicula de Breaking Dawn que sale este Jueves?
Parece que nosotras estaremos consiguiendo boletos para el viernes o al menos en eso quedo todo, la ultima ves que hablamos (ayer a las 9 pm). Y como "nosotras" me refiero a un grupo de amigas que por suerte si han leido los libros y saben mas que yo en esos detalles como imprinting? (nose como se diria en espanol) Aun no me da sentido lo que es eso! y de hecho me suena medio mal pero por otro lado no creo que me molestaria mucho ...jajaja!!

Apenas es Martes y por aca parece que ya mucho a pasado! 
Que tengan un lindo dia hoy!
Ya vieron este trailer?

Have you watched this? ..funny






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...